Birisa'nın Satış gelirleri büyüklüğü 2,2 milyar TL’yi geçti

Lastiğin yenilik lideri Brisa, servis ve ürün inovasyonlarında Ar-Ge ve dijital dönüşümü kullanıyor.İhracatta 2017 yılında 184 milyon Dolar ile rekor kıran Brisa, 2018 yılında da vites büyütmeye devam ediyor.

Birisa'nın Satış gelirleri büyüklüğü 2,2 milyar TL’yi geçti

Hedefini tartışılmaz liderlik olarak belirleyen Brisa’nın köklerinde “insana yakınlık” var. Brisa bunu sosyal projeleriyle güçlendiriyor.Brisa, gerçekleştirdiği yıllık değerlendirme toplantısı ile 2017 yılını değerlendirdi ve 2018 yılı hedeflerini açıkladı. 2017 yılında yurt içi ve yurt dışı satışlarında önemli bir artış yakalayan şirket, katma değerli üretim ve yenilikçi hizmetlerle liderliğini ileriye taşımaya odaklanıyor. Şirket, 2018 yılında net satış gelirlerinde %15-20 aralığında büyümeyi ve ihracat gelirlerinde 200 milyon Dolar büyüklüğün üzerine çıkmayı hedefliyor. 
 
Bridgestone ve Lassa markaları ile Türkiye lastik pazarı lideri Brisa, tartışılmaz liderlik konumunu ileriye taşıyacak şekilde ulusal ve uluslararası çapta büyümeye odaklanıyor ve kökleri olan insana yakınlık üzerine inşa etmekte olduğu “yolculuk tecrübesinin yenilik liderliği” alanına yatırım yapıyor. 2017 yılında belgelendirilen Ar-Ge Merkezi ile de Türk mühendislerinin ürün tasarım ve süreç geliştirme çalışmalarına odaklanan şirket, Aksaray Organize Sanayi Bölgesi'nde Hasandağı eteklerinde akıllı lastik fabrikasını kuruyor. Aynı dönemde tüm zamanların ihracat rekorlarına da imza atan Brisa, 2018 yılını büyümeye odaklı bir atılım yılı olarak planlıyor. 


Şirketin yeni dönem hedeflerini açıklayan Brisa CEO'su Cevdet Alemdar; “Uzun yıllardır sürdürdüğümüz Türkiye lastik sektörü liderliğini bu yıl ileri taşımaya kararlıyız. Brisa’nın hikayesi büyüme üzerine…  İnsana yakınlığımızla, yenilikçiliğimizle, teknolojimizle ve dengeli finansal yapımızla istikrarlı bir şekilde yatırımlarımızı hayata geçiriyoruz. 43 yıldır İzmit’te ve bu yıldan itibaren Anadolu’nun tam ortasında yer alan Aksaray fabrikalarımızla her aracın lastiğine talibiz. 2018 yılında hem toplam satış gelirlerimizde hem de ihracatımızda büyümeyi hedefliyoruz. Bizim için değerli olan müşterilerimizin yolculuğunu, lastiğin ötesinde hizmetlerle zenginleştirmek. Türkiye’nin sektöründeki en kuvvetli bayi teşkilatı ve 2700 kişiden oluşan yetkin ve çalışkan Brisa ailesi ile sahadaki başarımızı artıracağız” dedi. 

Güncelleme Tarihi: 28 Mart 2018, 14:23
YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER