Muratbey, Gıda ve İnovasyon Temalı Gulfood 2018’de

Fuar kapsamında düzenlenen Gulfood Innovation Awards 2018 Yarışmasına da başvuran Muratbey, lezzet ve yenilikçilik odaklı ödüllerine bir yenisini daha eklemeyi hedefliyor.

Muratbey, Gıda ve İnovasyon Temalı Gulfood 2018’de

Fuar kapsamında düzenlenen Gulfood Innovation Awards 2018 Yarışmasına da başvuran Muratbey, lezzet ve yenilikçilik odaklı ödüllerine bir yenisini daha eklemeyi hedefliyor.

12 Şubat 2018 Pazartesi 17:19
Muratbey, Gıda ve İnovasyon Temalı Gulfood 2018’de

Peynirde inovasyon denince akla ilk gelen Türk markası Muratbey, dünyanın en büyük gıda fuarlarından Gulfood’a katılıyor. 18-22 Şubat tarihleri arasında Dubai’de gerçekleşecek Gulfood 2018in bu yıl teması; Gıda ve İnovasyon.


Dünya pazarlarına sunduğu sağlıklı ve yenilikçi peynir çeşitleriyle Türkiye adına önemli başarılara imza atan Muratbey, dünyanın en büyük gıda fuarı Gulfood’a katılıyor. 18-22 Şubat tarihleri arasında Dubai’de gerçekleşecek olan Gulfood 2018, 1 milyon metrekarelik fuar alanında 97.000 ziyaretçiyi aşan 2017 rekoru sonrasında, 23'üncü etkinliğinin temeline inovasyonu yerleştirdi. Bu yılki temaya uygun olarak Muratbey de inovatif peynirleri Burgu, Topi ve Sürmeli’yi dünyanın bir çok ülkesinden gelen ziyaretçilerin beğenisine sunacak. Ayrıca katılımcılar markanın eşsiz Anadolu Lezzetlerini ve Qudal ödüllü taze kaşar peynirini tatma ve tanıma fırsatı da yakalayacak. Bir Türk markası olarak Muratbey, lezzet ve yenilikçi odaklı markalara takdim edilen Gulfood Innovation Awards 2018 Ödüllerine de aday olmanın heyecanını yaşıyor.

‘Günün her saati yenilebilen sağlıklı atıştırmalık’ teması ile ilham veriyoruz

Muratbey Yönetim Kurulu Üyesi Hamit Erol, katıldıkları fuarlarda her yıl oldukça yoğun bir ilgiyle karşılaştıklarını ifade ederek “Dünya sofralarına Türk peynirlerini en kaliteli, sağlıklı ve inovatif hali ile sunmanın gururunu yaşıyoruz. Bugün Ortadoğu’dan Avrupa’ya, Amerika’dan Rusya’ya raflarda kendi markamız ile yer alıyoruz. Bu tür fuarlar, özellikle tüketici alışkanlıklarını gözlemlemek ve hatta tüketici davranışına yön verecek fikirleri paylaşmak için oldukça ideal bir ortam sağlıyor. “Günün her saati yenilebilen sağlıklı atıştırmalık” temamızı en canlı hali ile tüketiciler ve tedarikçilerle paylaşıyor, onlara ilham veriyoruz” dedi.

Muratbey olarak Türk peynirlerinin tüm dünyaya tanıtılması için çalıştıklarını ifade eden Erol; “Başta Fransa, Belçika, Danimarka, Almanya, İtalya, Macaristan, İsveç olmak üzere 28 AB ülkesi ile ABD, Rusya, Kuveyt, Ürdün, BAE, Fas, KKTC, Kazakistan, Bahreyn’in aralarında bulunduğu 60 ülkede markalarımızı tescillendirdik. Türk peynirini dünyaya tanıtmanın gururunu yaşıyoruz”

Global yiyecek ve içecek topluluğunun en yeni ve en iyi ürünlerinin tedarik zincirleriyle buluştuğu dünyanın en büyük gıda fuarlarından biri olan Gulfood, 8 ana pazar sektöründe ürün sergileyen 5.000'den fazla katılımcıyı ağırlıyor.

Son Güncelleme: 12.02.2018 17:26
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.