Watsons Card'a yılın itibarlısı ödülü

Marketing Türkiye Dergisi’nin, Akademetre iş birliğiyle 12 ilde 1200 kişiyle gerçekleştirdiği “The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri”nde Watsons Card, “Yılın İtibarlı Sadakat Programı” seçildi.

Watsons Card'a yılın itibarlısı ödülü

Akademetre’nin ’İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü’ araştırması baz alınarak yapılan ve bu yıl dördüncüsü düzenlenen The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri için, 46 kategoride toplam 12 ilde 1200 kişiyle yüz yüze görüşme gerçekleştirildi. Watsons Card, yenilikçi çözümleri ödüllendirmek üzere bu sene eklenen Sadakat Programları kategorisinde Yılın İtibarlısı ödülünün sahibi oldu

Dünyada 94 milyondan fazla üyesi bulunan Watsons Card sadakat programı, Türkiye’de ilk defa Haziran 2014’de tüketicilerle buluştu. Watsons'tan yapılan alışverişlerde üyelerine puanlar kazandıran, ek indirimler yapan, doğum günü ve üyelik yıl dönümü gibi günlere özel ayrıcaklıklar tanıyan Watsons Card sadakat programı daha pek çok avantajı da beraberinde getiriyor. Watsons Card’lılar daha çok kazanıyor! sloganıyla yola çıkan Watsons Card’ın, Türkiye’de 4 milyona yakın üyesi bulunuyor. 

Watsons’ta her zaman daha fazlası var.  

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER