Shell 'Taşıt tanıma sektörünün öncüsü'

Türkiye’nin “ilk taşıt tanıma sistemi” unvanına sahip olan Shell Taşıt Tanıma Sistemi 21’inci yaşını kutlarken Shell & Turcas Ticari Filo Müdürü Mehmet Ünal, müşterilerinin sadece akaryakıt tedarikçisi değil, aynı zamanda onların ulaştırma çözümlerinde de iş ortağı olmaya aday olduklarını söylüyor.

Shell 'Taşıt tanıma sektörünün öncüsü'

Shell olarak taşıt tanıma sistemleri alanındaki faaliyetleriniz nelerdir?

(TTS) unvanına sahip olan Shell Taşıt Tanıma Sistemi’ni 21 yıldır, ülkemizin dört bir tarafına yayılmış geniş istasyon ağımızda, müşterilerimizin hizmetine sunmaya devam ediyoruz. Kullanıma girdiği ilk günden bu yana akaryakıt piyasasının çok önemli bir parçası ve işletmelerin güvenilir iş ortağı haline gelen TTS alanındaki öncülüğümüzü, gerek hizmet kalitemiz ve sistemimizin yaygınlığı, gerekse pazar payındaki sonuçlarımız ile başarıyla sürdürüyoruz. Shell TTS, ticari araç filolarında akaryakıt satın alımı ve filo yönetimi konularındaki problemleri yüksek teknoloji ile çözüyor. Shell TTS olarak ulaştırma alanında, firmaların çözüm ortağı olmak istiyoruz.

• Firmanız ve TTS açısından 2017 yılı nasıl geçti? Rakamsal verilerle açıklar mısınız?

Türkiye’de TTS konusunda büyüyen bir pazar söz konusu. Türkiye’deki ekiplerimiz tarafından tasarlanarak 21 yıl önce hayata geçen Shell TTS, tam anlamıyla bir “başarı hikayesi”. Shell TTS’nin müşteri ihtiyaçlarına göre şekillenen yapısı, bu hizmete olan ilgiyi artırıyor. Öyle ki bu yıl Shell TTS ile birlikte Shell Ticari Filo Ürün ve Hizmetlerine yöneliyoruz. 

Shell TTS, 2017 yılında da yaklaşık 3’te 1’lik pazar payıyla, Türkiye’deki tartışmasız liderliğini sürdürüyor. Müşterilerimize emniyetli ve temiz bir ortamda güler yüzle sunduğumuz hizmet ve yüksek kalitedeki yakıtlarımız, TTS alanındaki 21 yıllık deneyimimizle birleşerek bizim, her geçen yıl daha fazla tercih edilen bir iş ortağı olmamızı sağlıyor.  

• Ürününüzün muadil ürünlere göre farkı ve satışlarınıza etkisi nedir?

Shell TTS’yi daha etkin ve yararlı hale getirmek için ilk günden bu yana yürüttüğümüz çalışmalarımız bize gösterdi ki, çalıştığımız iş ortaklarımıza akaryakıt tedarikinin yanı sıra, birçok konuda katma değer sunabilir ve stratejik iş ortaklığı çerçevesinde destek ve çözüm üretebiliriz. Bu tespitimizden yola çıkarak enerji sektörünün ilk kurumsal sadakat programı olan “Shell Business Club” programını kurduk ve müşterilerimize hizmet ve finansal fayda sağlayacak bir platform oluşturduk. 

Ayrıca, Shell müşterilerine özel yakıt tüketimi entegreli bir araç takip sistemi olan Shell Filo Platform isimli ürünümüz ile şirketlere akaryakıt tüketim kontrolünün ötesinde filo yönetiminde de gerçek kontrol sağlama imkânı sunuyoruz. Sürüş profillerini ve çok sayıda manevra tipini takip eden bu sistem hızlanma, yavaşlama, şerit değiştirme, yol tutuş, viraj alma ve hızlı kullanma kategorilerinde, veri tabanındaki modeller aracılığı ile sürüş performansını analiz edebiliyor. 

Shell TTS olarak, paydaşlarımızın işlerini kolaylaştıracak ürünler geliştirmenin yanı sıra hizmet sunduğumuz her kurumsal müşterimizle yakın ilişki kurmaya da önem veriyoruz. Bu kapsamda, 6-8 Mart tarihleri arasında 2017 Premium Reseller Satış Zirvesi’ni gerçekleştirdik. 

shell mehmet ünal.jpg

Sektörel Yayın/Hüseyin BİÇER

Güncelleme Tarihi: 27 Ekim 2017, 10:46
YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER